Tuesday, July 29, 2008

狐狸跑来修鸡窝!

13 comments:

Anonymous said...

Small fish,now new era is coming.Anwar's era!i hope there will more freedom in blog from now onwards!the wolf,where is it?

Anonymous said...

hahahaha........wolf? only left the tail I think.

Anonymous said...

small fish,I am very disappointed as the Fong's website look like market.so i prefer not to appear there!I'm still very excited over the triumph of Anwar !i was expecting to see longer face of bulldog and sour face of nanajuk but the reporters disappointed me.
hehe,dapmiri chairman should feel enlightened.

Anonymous said...

Me,not only disappointed,but terribly disappointed oh!!
Bull dog....hahaha...crying loudly at home loh.

who is nanajuk??

I guess he will,but this road of success is still long and hard,we should always encourage and support each other loh.

Anonymous said...

小鱼,nanajuk is a murderer.政治=争执.你看,无关痛痒的人都能"吵"到这样,更何况那些争权夺利的?嗨,..........为何不能已和为贵啊?

Anonymous said...

是啊,我個人是非常討厭聽見人家吵架的了.我甚直應該說我"terribly hate!!!!!" to see someone who cannot control their emotion properly.

我的左右鄰舍,天天都已經像鬼那樣整天不是打架就吵架,我聽到都厭煩.煩到幾乎一聽見吵鬧聲就想兩個巴掌蓋過去,看他們有什麼那樣好吵!!!

房保德那里是一個政治網站,是非常敏感和嚴肅的空間,也許有几十萬雙眼睛都在靜觀網站的一切內容與動靜.想想看...其實在網上活動是需要花費很多時間,一般上的到訪者都未必有多餘的時候去留話,所以他們就在靜看而已呀.大魚你看...那天發生的情形真是嚇到小魚!!那位叫LIM的朋友動看見大學生的留言情緒突然非常激動,首先用趕的,對付好像不明白,結果他更加氣極馬上命令她立即混蛋.我當時也在,但沒有作聲,我真是越看就越傻了眼.真的看到愣在哪裡.不是我不要出聲,是我非常懶得要去參與那樣無謂的兒戲.另方面..我也非常奇怪,大學生第一個身分前一陣都已經經歷過被warning了,叫她不好說什麼學語文的.接下來另個身分進去又是學語文. 老實說,我不懂其做法,是故意,有意還是無意.當時被轟又好像不明白? 還嘻嘻哈哈說真好. 天啊!小魚實在不懂現代大學生的理解能力和思維難道真的"畏縮"到那樣的程度嗎?

大魚,盡管我在哪裡留言,看見那里個個人的眼睛都那麼銳利,老實說我都要非常注意和小心自己的言詞.在外頭comment widget哪裡也是,記得那天你一提醒我說..我們好像在談話,就大家心照不炫.就好囉. 對嗎?

現在...好好的一個網站,好好的一個comment widget就如你說那樣,變了一個market.How sad??????原來哪裡是一個多麼美麗的空間,現在烏煙瘴氣,我不是網誌的主人,但我看到那樣,心理也實在沈重.

Anonymous said...

小鱼,我一点很疑惑,党大鱼小鱼在高高兴兴邀请更多鱼鱼之家进来"谈话"时,突然发生了accident!website becomes a market!我头痛这些人!好斗?好show off?现在我情愿躲在自己的鱼池里,不要看到不和气的场面!很吓人也很demoralising!因我是提倡"万事以和为贵"!

Anonymous said...

大魚,我也"寧可"也"情願"留在自己的魚池,不然就來你這裡坐坐寫寫就好了.這樣,我還覺得自己的心情平靜點,舒服點快樂點.

也許小魚比較挑剔,和思想個性不一致的人稠在一起,真是話不投機半句多! 想我講多兩句,恐怕是難了! 但若遇到話語投契,思緒相同的朋友,我也會霹靂罷啦講得沒完沒了.

即使心情有被破壞的感覺又怎樣? 哪裡畢竟不是我的空間. 我一直都很高興的在分享,尤其是遇見了大魚,也因彼此的談話,把哪空間帶得嚴肅中不缺輕鬆.我都到訪的很開心.若有朋友能夠在我的空間如此做,我感激不盡.

大魚,也許我們應該忘記魚魚之家.我也不知道我什麼時候才會回去,等我看見大魚你回去了再說吧.

對了,若小魚將你的blog link去我的空間,你意下如何?

Anonymous said...

small fish,i feel honored to be invited to link but when i compare my article to u,it just like primary six versus form 5 standard.malu.

Anonymous said...

go back to dap miri comment?no lo,lost the interest lo!

Anonymous said...

大魚,別這麼說. ma什麼lu哦? 不優越的網,小魚是不會隨便link的. 要連結也必需考慮到不帶給網主麻煩.

可以連結的網站對我個人來說,都是在某方面值得欣賞,學習,鼓勵和互動.share things sincerely and happily最重要.只要大家保持網站內容的素質和品質,就OK liao. link loh.(若發現網業內容'不合口味',不是將它又藏起來囉.哈哈)

me too,lost interest in the jungle.
Luckily I have my own aquarium,even though it is small but at least quiet and comfortable. To be the owner,I surely delete or even BAN those who come kacau me.At the same time I will SHOW as well those who left rude words, or tried to give order to me.

Everyone should learn not to offense any web owner's right while visiting others space/website.

Thanks God. Found lots of fresh strawberries here.朋友,加水吧.

Anonymous said...

small fish,u watched Fongpt 's foto gallery?the foto of the most recent polling?look very grand .i like it very much.if miri dap can have so grand polling(so much restriction!),huh,i tell u,rocket shoot to the sky lo!

Anonymous said...

big fish,yes I went to have a look already. Grand look! I like those wording very much!!!
Sarawak State election will come soon,right? Work hard everybody,ladies and gentlemen,women and men,girls and boys, let DAP rocket flies high up to the sky.